.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش خاتمی به حصر کروبی و میرحسین

کیهان نوشت:محمد خاتمي كه ظاهرا از حبس موسوي و كروبي چندان ناراحت نيست به تازگي تلاش هاي خود را براي حضور رسانه اي بيشتر افزايش داده است.

خاتمي كه خود يكي از سران اصلي فتنه ۸۸ بوده اكنون تصور مي كند كه با حصر موسوي و كروبي خطر از بيخ گوش او گذشته و او احتمالا مجال مانور بيشتر در فضاي سياسي كشور را خواهد يافت.
با همين تحليل، خاتمي به ديدار علي كروبي يكي از فرزندان مهدي كروبي رفته و در سخناني ابراز اميدواري كرده است كه با آزادي كروبي و موسوي جلوي دلسردي بيشتر علاقمندان به انقلاب گرفته شود. خاتمي البته مقصود خود از علاقمندان به انقلاب را مشخص نكرده و مثلا نگفته آيا بايد سيا و موساد يا جورج سوروس دوست نزديك او يا نتانياهو را كه گفته بود موسوي و كروبي و خاتمي سرمايه هاي اسرائيل هستند، جزو دوستان انقلاب به حساب آورد يا نه؟!
به گزارش تلويزيون ضد انقلابي رسا، محمد خاتمي در اين ديدار مهدي كروبي را «فرزند شجاع انقلاب» خواند.
خاتمي البته در اين ديدار هيچ خاطره اي از سابقه جنايت هاي كروبي در ايام فتنه ۸۸ و خيانت به خون شهدا از طريق همكاري با پروژه براندازي طراحي شده در واشنگتن نگفته است. گفتني است مقام هاي قضايي پس از حصر موسوي و كروبي اعلام كردند اين اقدام «گام اول» برخورد با سران فتنه است و ترديدي نيست كه در گام هاي بعدي به سرعت نوبت به امثال خاتمي نيز خواهد رسيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.